Pracovník v sociálních službách NZDM KHAMORO
vedoucí
Tel.: 603 148 127 E-mail: drapak@charita-most.cz
vedoucí
Tel.: 603 148 127 E-mail: drapak@charita-most.cz
Pracovní nabídka
Strukturované životopisy včetně motivačního dopisu posílejte nejpozději do 20.5.2023.
Předpokládaný nástup vybraného pracovníka je 1.6 2023.
Organizace si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení v případě, že nevybere vhodného kandidáta.
Specifické požadavky:
- Odpovídající kvalifikace pro výkon činnosti pracovníka v sociálních službách - podle zákona o sociálních
službách č. 108/2006 Sb.
- vzdělání v sociální v dané oblasti dle zákona č.108/2006 Sb. Nutný akreditovaný kurz pracovníka v
sociálních službách
- Trestní bezúhonnost
- Zdravotní způsobilost
Obecné předpoklady:
- Dobré komunikační dovednosti a osobnostní předpoklady pro práci s cílovou skupinou služby
- Zkušenost s prací v sociální poradně či obdobného zaměření
- Znalost legislativy
- Znalost sociálně vyloučených lokalit a daného prostředí a zkušenosti s terénní prací výhodou
- Znalost romských kulturních specifik výhodou
- Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič/řidička
- Znalost práce na PC (MS Office)
Nabízíme:
- Pracovní poměr na 1,0 úvazku
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Možnost dalšího vzdělávání
- Zaměstnanecké výhody
- Zaměstnání ve velké a stabilní organizaci
- zajímavou a odpovědnou práci v terénu
- možnost průběžného vzdělávání, profesního rozvoje a seberealizaci
- práci v zavedené a respektované organizaci s dlouholetou praxí
- 5 týdnů dovolené
- Notebook
- Mobilní telefon
Náplň práce:
- Pracovník v ambulanci a v terénu se snaží oslovit nové klienty s pozváním do NZDM
- Snaží se je oslovit pomocí různých aktivit i formou webových stránek
- Navazuje určité "přátelství" v rámci vztahu pracovník/klient
- Pracovník motivuje klienty ke změnám k lepšímu
- Pomocí rozhovoru a dalších činností se pracovník snaží pomáhat řešit klientovu situaci
- provádí cílené sociální šetření, poskytuje poradenství pro východiska z nepříznivé situace, navrhuje
jednorázová a komplexní řešení. Pomáhá uživateli komunikovat s třetími osobami. Uživatele vede k
samostatnosti a vytváří podmínky pro posilování osobnostních kompetencí.
- vedení příslušné administrativy
- spolupráce s dalšími institucemi